The Body Shop, ystävien kesken ihan Bodari vaan, kampanjoi tässä keväällä valistuksen puolesta ja HI-virusta vastaan.
Eksoottiselta ja houkuttelevalta kuulostavaa lohikäärmehedelmää sisältävä YES!-huulirasva maksaa 7,50e. Summasta menee 5,50e Music Televisionin Staying Alive -säätiölle, joka puolestaan kertoo maailman nuorisolle turvaseksin tärkeydestä.
Viime vuonna 2,5 miljoonaa ihmistä sai HIV-tartunnan. Tartunnoista puolet todettiin 15-24-vuotiailla. Käyttäkää kortsua, hyvät ihmiset. Ja ostakaa Body Shopin huulirasvaa. Lisää kampanjasta voi lukea täältä.
Eksoottiselta ja houkuttelevalta kuulostavaa lohikäärmehedelmää sisältävä YES!-huulirasva maksaa 7,50e. Summasta menee 5,50e Music Televisionin Staying Alive -säätiölle, joka puolestaan kertoo maailman nuorisolle turvaseksin tärkeydestä.
Viime vuonna 2,5 miljoonaa ihmistä sai HIV-tartunnan. Tartunnoista puolet todettiin 15-24-vuotiailla. Käyttäkää kortsua, hyvät ihmiset. Ja ostakaa Body Shopin huulirasvaa. Lisää kampanjasta voi lukea täältä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti